Kalbinių kompetencijų
vertinimo ir įsivertinimo
sistemos plÄ—tra

Projektą vykdo Vilniaus Universiteto Užsienio kalbų institutas ir Filologijos fakulteto Lituanistinių studijų katedra

LT
Projekto seminarų medžiaga
Projekto rezultatai

Projekto seminarų medžiaga


 Lektorių pranešimai:

Testų rengimo principai, Flawed items(Rita Green, Great Britain)

PagrindinÄ—s testavimo sÄ…vokos Testų rÅ«šysTestų modeliai A1, A2, B1, B2, C1, Testų kÅ«rimo procesas (Joana PribušauskaitÄ—, VU Lituanistinių studijų katedra, 2006-06-27 joana.pribusauskaite@flf.vu.lt)

Skaitymo testų rengimas (Ieva StasiÅ«naitÄ— VU UKI Fizinių ir biomedicinos mokslų anglų kalbos katedra ieva.stasiunaite@flf.vu.lt ); Teksto reikšmÄ—s konstravimas (Ieva CesevičiÅ«tÄ—, Kauno technologijos universiteto Užsienio kalbų centras; ieva.ceseviciute@ktu.lt)
 

TestDaF instituto veiklos apžvalga,  Klausomo teksto supratimas (Dalius Jarmalavičius, Vilniaus universiteto Vokiečių kalbos katedra; Alma ImbrasienÄ—, KlaipÄ—dos universiteto Vokiečių filologijos katedra, dalius.jarmalavicius@gmail.com; almai@takas.lt)


Skaitymo testų moderavimas (Zita Mažuolienė, Vilniaus universiteto FBMM Anglų kalbos katedra, zita.mazuoliene@uki.vu.lt)

Rašymo kompetencijų vertinimo testų rengimas (Vita Kalnberzina, Latvijos universitetas) Writing tests at Universities - Vita Kalnberzina.

Skaitymo psichologijos ir skaitymo mokymo teorijų įtaka skaitymo kompetencijų vertinimui (Zina StankevičienÄ—, Vilniaus universiteto FBMM Anglų kalbos katedra, bena@telpro.lt)

Skirtingų kalbų testų tarpusavio jungties galimybÄ—s ir metodika, Standardisation of judgements: reading and writing, Test comparability across languages (Ülle Türk, University of Tartu / Estonian Defence Forces ulle.turk@ut.ee / ylle.tyrk@mil.ee)

Testų siejimo su Bendrųjų Europos kalbų metmenų lygiais metodika (Jurgen Quetz, member of the Advisory Board for Languages of the Goethe-Institute)
Zufriedenheit
Club 50
CEF Self assessment grid (chapter 3)
Gruppenarbeit 2 (Deutsch)
Testing Listening Comprehension (Part 1: Texts, Part 2: Processes, strategies and tasks, Part 3: Listening and the CEF)
Group work

„StatistinÄ—s analizÄ—s metodai testų ir užduočių kokybei vertinti" (Norman Verhelst, Senior researcher at the National Institute of Educational Measurement, Cito)

KalbÄ—jimo kompetencijų vertinimo testų rengimas (AušrelÄ— PranculienÄ—, Irena KatauskienÄ— ir SaulÄ— BrazauskienÄ—, Lietuvos Krašto apsaugos ministerija, Lietuvos kariuomenÄ—s MDV)


 

 


Partneriai

Vilniaus UniversitetasAPROVisos teisÄ—s saugomos